צילומי תדמית לעסקים ואנשים פרטיים
המטרה בצילומי תדמית/פורטרט היא להציג את החזות הכללית של האדם ובד בבד להדגיש דרך התמונה, תכונה עיקרית המאפיינת את אישיותו.
מהו פורטרט? פורטרט היינו תמונה מייצגת של אדם.
כאשר מדובר על צילום פורטרט, לרוב מוצג רק פלג הגוף העליון, כיוון שהמיקוד הוא בפנים.
המפתח לפורטרט מנצח
בחירה במסר הנכון
פורטרט טוב מעביר מסר נכון, מדויק וקולע. צילום תדמית נועד להציג ללקוח הפוטנציאלי, את האדם העומד מאחורי העסק/ הארגון. לכן חשוב מאוד שהפורטרט יעביר את המסר הנכון. המסר משתנה בהתאם למטרה ולתחום העיסוק, ומושפע מכל פרט בתמונה, החל מהבעת הפנים של המצולם, לבושו, הרקע עליו הוא מצולם וכן סגנון התאורה על האדם.
אווירה נינוחה
בכדי להצליח לייצר אווירה נינוחה וזורמת על הסט, כך שהמצולם ירגיש בנוח וישתף פעולה בסטודיו, הצלם חייב להקפיד על יחסי אנוש טובים. שיתוף פעולה מלא ונעים בין הצלם למצולם, יביא לכך שבסוף העבודה יתקבל פורטרט מוצלח, מקצועי ומדויק .
ריטוש מקצועי
בפורטרט ישנה חשיבות גדולה לעיבוד התמונה. כאשר התמונה טובה, אך ריטוש הפנים מוגזם, או לחלופין לוקה בחסר, הדבר יכול להשפיע על איכות התמונה, על אמינותה, לפגוע במסר הרצוי ובמיתוג העצמי אותו רוצים לשדר
לסטודיו יש ניסיון רב בצילומי תדמית
אין חכם כבעל ניסיון – במהלך השנים צילמתי אינספור פורטרטים מוצלחים.
הסוד טמון במקצועיות וביחס האישי שהלקוח מקבל.
המקצועיות נמדדת בכל הפרמטרים – החל מהכנת המצולם לקראת יום הצילום,
עד להתאמת צילומי התדמית למסר הרצוי, על יד יצירת אווירה נינוחה ושיתוף פעולה נעים במהלך יום הצילום עצמו.
תוצאות מוצלחות ולקוחות מרוצים, זו ההצלחה שלנו.
סוגי פורטרט
צילומי תדמית בסטודיו
צילום בסטודיו מקצועי על גבי רקע אחיד- בדרך כלל לבן. מתאים לאנשי מקצוע שמעוניינים בפורטרט נקי המתמקד בפניו של המצולם. בסטודיו צריך לשים דגש יתר על הלבוש, כיוון שזה האובייקט היחיד בתמונה המשקף על המצולם. לרוב חליפה מחוייטת עם עניבה, זה הלבוש המוצלח ביותר לצילומי תדמית של איש מקצוע. כיוון שנרצה לשדר הצלחה ויוקרה.
צילומי תדמית בבית העסק או לוקיישן נבחר
פורטרט המבוצע בסביבת העבודה של המצולם. מתאים לאנשי מקצוע שהלוקישן יעזור למיתוג ויוסיף ערך בהעברת המסר.
לכן אם יש לכם משרד מרשים או לוקיישן אחר שחשוב לכם להראות בתמונות. זה סוג צילומי התדמית שיתאים לכך.
לדוגמה: קוסמטיקאית, נכון שתצולם בקליניקה המעוצבת והמאובזרת שלה. העיצוב, הסדר והמכשור המקצועי בקליניקה,
ישקפו עליה כאשת מקצוע רצינית וימחישו לצופה את אופן עבודתה.
במידה ובוחרים בסוג פורטרט זה, חייבים לוודא שהלוקיישן משאיר רושם חיובי. צילומי תדמית בקליניקה עם עיצוב חסר ולא מרשים,
יפגע וישפיע לרעה על דימוי המצולם. לכן במצב זה עדיף ללכת על צילומי תדמית בסטודיו עם רקע ניטרלי.
הכנות ליום הצילום
סוג הלבוש
לרוב חליפת עסקים היא המתאימה ביותר לצילומי תדמית, אך אפשר להגיע עם כמה סגנונות לבוש ולבדוק זאת על סט הצילומים. חשוב לוודא שהבגד יהיה במידה הנכונה וישב כמו שצריך על הגוף.
צבע הבגד
צבעוניות הבגד צריכה להיות עדינה ולא מושכת את העין יותר מדי, צבעי בגדים של לבן שחור או צבעי פסטל הם המתאימים ביותר בפורטרט.
אסטתיקה
גברים: ישנה חשיבות לגילוח בבוקר יום הצילום, זיפים זה לא אסטטי ומקשה על ריטוש הפנים. ויותר מכך, משדר על אדם לא מסודר/מאורגן.
נשים: מבחינת איפור, אין צורך להביא מאפרת מקצועית אך חשוב שהאיפור יהיה טבעי. איפור כבד בצילומי תדמית ימשוך את תשומת הלב ויפספס את המטרה. מאותה סיבה, חשוב שהציפורניים תהיינה מסודרות וצבועות בגוון פסטלי בהיר או טבעי.