צילום מוצרים

בעולם שלנו כיום, כל עסק שרוצה להוביל בתחומו, ובמיוחד כאשר מטרתו היא לקדם מכירות, חייב לדאוג לצילום מוצרים מקצועי ובאיכות מושלמת – הצגת המוצרים באופן שיבליט את האתר או הקטלוג הדיגיטלי/המודפס, אל מול המתחרים הרבים באינטרנט ובכלל. ובכך ישפיע ישירות על הגדלת המכירות!

אצלנו בסטודיו כל מוצר מקבל את מלוא תשומת הלב במהלך
הצילום וממשיך בעיבוד תמונה ללא פשרות,למען תוצאה מושלמת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מלקוחות הסטודיו

תמונה שווה אלף מילים

עדיין מתלבטים? בחנו אותנו!
שלחו מוצר אחד לסטודיו שלנו, לצילום ניסיון.

לא אהבתם את התוצאה? התשלום יוחזר וניפרד כידידים.

לא מעט לקוחות מאוכזבים מגיעים אלינו לסטודיו לצילומים חוזרים,
לאחר שלא היו מרוצים מהתוצאות של הצלם הקודם אליו פנו. למען האמת, זה הכי כואב להם בכיס, ובצדק.
לכן חשוב לנו במיוחד שהלקוחות שלנו יגיעו אלינו בראש שקט.
אנו שומרים על הסטנדרט הגבוה ביותר ועל שירות אדיב ומסור לכל לקוח!
בין אם מדובר בהזמנת עבודה קטנה של פריט אחד או בפרויקט צילומי גדול.

אצלנו אין דבר כזה "פס ייצור" של צילום מהיר עריכה מינימלית ופוטושופ חפיף.

אז כמה תמונות צריך לפריט?

בואו נעשה סדר, אין תשובה ברורה לשאלה זו. הכמות תלויה בצורניות הפריט, מורכבותו להבנה ובתקציב הלקוח.
מניסיון של מעל עשור, לרוב ארבעה תמונות לפריט זה המקסימום שצריך. אפרט כאן את התמונות לפי סדר העדיפות .

רוב הלקוחות בוחרים בשתי תמונות למוצר וצילום אוירה אחד לכל קטגוריית מוצרים.

תהליך עבודה

מדברים בטלפון או במייל

מדברים בטלפון או במייל, אדלה פרטים להבנת המוצרים, אופי הצילום הנדרש והיקף העבודה. ונתאם פגישה.

התרשמות מהמוצרים שלכם

בפגישה עצמה אתרשם מהמוצרים,
אבין את הצורך שלך ונסגור אסטרטגיה שיווקית של כמות תמונות באתר, אופי צילום ועוד.

מתחילים בעבודה

מתחילים בעבודה ומגישים לכם בסופה קבצי פוטושפ פתוחים לדפוס וקבצים ברזולוציית אינטרנט מותאמים לאתר.

מושגים מעולם הצילום - להקל על השיחה