- דף הבית
- פקשוט לפי נושאים
פקשוט לפי נושאים
יש לך שניות בודדות להרשים את הגולש ולגרום לו להשאר באתר ולבצע רכישה. זו החשיבות של פקשוט מרשים ונכון באתר שלך.
אצלנו מבינים זאת, לכן נגיש לכם פקשוטים חדים ומרשימים, שיעלו את המכירות וישרתו אתכם שנים קדימה.
לסטודיו חן ברקוביץ, יש מעל 15 שנה של ניסיון וצבירת ידע בצילומי מוצרים, לחברות המובילות במשק בכל גווניה. מצילום תכשיטים מרהיבים עד לצילום טכני של צנרת אינסטלציה. לכל אובייקט יש את הייחודיות שלו ואת האתגר בלהוציא אותו מושך ויפה.
מה זה פקשוט ומה מטרתו?
פקשוט הוא צילום מוצר על גבי רקע לבן נקי. כך נוצרת תמונה עם במה סטרילית מסביב לאובייקט, ללא משיכת העין של הצופה לאובייקטים ו"רעשים" אחרים. בדרך זו ניתן להביט באובייקט בנוחות יותר זמן ולבחון אותו לעומק: צורתו, עיצובו, הטקסט ועוד.
היכולת, לבחון יותר זמן ויותר לעומק את המוצר ללא רעשי רקע, תורם לתהליך הרכישה.
לכן, רוב אתרי המכירה משתמשים בפקשוטים נקיים באתר, אשר משתלבים בקלות באתר בהיר ומעלים את זמן הגלישה בו.
מה הוא פקשוט טוב?
פקשוט טוב, מציג את המוצר בזווית מחמיאה. עם תאורה מאוזנת ונכונה המבליטה אותו וגורמת לצופה לרצות להמשיך להתבונן בו. תמונה טובה תגרום לגולש להישאר עוד מספר שניות בדף וכך להעלות את אחוזי המכירה.
תמונה מוצלחת לא "מראה" את המוצר כמו רבים אחרים, היא "מרימה" אותו ונותנת לצופה את תחושת
ה WOW"" הראשוני שמעלה את המכירות.
כמה יותר מכירות? משיחות עם לקוחות במהלך השנים, סביב ה20% יותר.
אצלנו תקבלו את ה"WOW" הראשוני הזה באתר שלכם, את התמונות שיעבדו סביב השעון וימכרו לכם יותר.
גם אם הלקוח לא רכש באותו הרגע, אתם רוצים שהוא יזכור אתכם לטובה, נכון?
מיתוג עסקי
להשלמת חווית הרכישה, רצוי להוסיף תמונות אוירה באתר. תמונת האוירה ממחישה לגולש את גודל המוצר, אופן שימושו וממתגת אותו לקהל יעד הרצוי.
בחירת הרקע, האביזרים, המודליסטים והבגדים קריטיים בתמונות אוירה. כאן ניתן לספר לגולש סיפור, להעביר את הרגש והתחושה שאתם רוצים ובכך, למתג את העסק כפי שאתם מעוניינים ולבדל אותכם מהמתחרים.
למתי פחות מתאים תמונות פקשוט?
לאתרים "אינסטגרמים", בהם הגולש לא נכנס לשם רכישה. אתרים אלו גדושים בתמונות חזותיות ציבעוניות שמושכות את העין. באתרים אלו צריך "לצעוק" עם תמונת אוירה מרשימה שתגרום לגולש לעצור לשניה.